Ana içeriğe atla

Sakal Kırandan Nasıl Kurtuldum?

sakal kıran tedavisi kesin çözüm
İleri Safha Sakal Kıran Hastalığı Görrseli
Yazımıza başlamadan önce şunu belirtelim;Şu anda bu sorunu yaşıyorsanız "İçiniz rahat olsun Sakal Kıran hastalığı tedavisi olan bir hastalıktır."Bu yazıyı okuduktan sonra sakal kıran sorunundan tamamen kurtulacaksınız!..

Sakal Kıranın Belirtileri Nelerdir?
Sakal kıranın belirtileri;belirli bir bölgede toplu iğne başı büyüklüğünde sık aralıklarla dökülmeler gözlenir,bu küçük dökülmeler birleşerek sakalda bozuk para büyüklüğünde dökülme oluşturur.

Sakal Kıran Nedir,Sakal Kıran Neden Olur?
Sakal kıran latince adıyla Alopesi areata; erkeklerde sakal bölgesinde toplu iğne başı büyüklüğünde dökülmelerle başlayıp bozuk para büyüklüğü görünümündeki dökülmere yol açan bir kıl kökü hastalığıdır.İlerleyen safhalarda sakalın belirli bölgelerine sıçrayıp birden fazla bozuk para şeklinde dökülmelere neden olan ve mevcut dökülmüş bölgelerde de genişlemelere neden olup yayılmaya başlayan bir hastalık çeşididir.Sakal kıran bulaşıcı değildir!..
Sakal kıran erken fark edildiğinde tedavisi çok daha kolay bir hastalıktır,sakal kıran müzmin bir rahatsızlıktır tedavi süreci uzundur ve sakal kıran sorununun en büyük sebeplerinden biride stres ve sıkıntıdır.

Sakal Kıran Sorunu Yaşayanlar Ne Yapmalı?
Sakal kıran erkeklerin en büyük kabuslarından biridir,bazı durumlarda sorun öyle vahimdir ki psikolojinizin bozulmasına sebep olur,fakat en tehlikeliside budur çünkü sakal kıran stresle (beslenir)doğru orantılı olarak artan bir hastalıktır.
Siz psikolojik olarak onu kafanıza taktığınız sürece stres ve sıkıntınız artar,stres arttıkça sakal kıran diğer bölgelere sıçramaya başlar yani çoğalmaya devam eder yada mevcut dökülen bölgede daha fazla sakal dökülmeye başlar,dökülen bölge genişler,kısacası bu durum sizi kısır bir döngü içine alır ve tedavi süreciniz uzar hatta uygulanan tedavi işe yaramaz hale gelir.

Bu yüzden sakal kıran sorunu yaşayan kişilerin ilk yapmaları gereken şey öncelikle bir psikiyatriste gitmeleridir.Psikiyatrisin verdiği ilaçlar hastayı rahatlatacak stres sorununu ortadan kaldıracaktır.
Bu aşamadan sonra hasta hemen bir Cildiye-Dermatoloji Deri Hastalıkları Uzmanına giderek ilaç tedavisi görmelidir,ilaçlarını düzgün bir şekilde aksatmadan kullanmaya başlamalıdır.
Bu tedavi sürecinde kortizonlu sakal kıran merhemleri,sakal kıran olan bölgeye sakal kıran için iğne tedavisi uygulanabilir,(Dip Not: Bazı doktorlar sırf bazı firmalarla anlaşmalı olduğu için saçma sapan şeyler yazabilirler örneğin;sadbe sakal çıkarıcı,minoksil,bioxcin forte,minoxidil,rogain,rogaine solüsyon veya Eeose Sakal Serumu vb. şeyler,bu gibi durumlarda temkinli olun verdikleri şeyleri araştırmadan almayın lütfen çünkü paranız çöpe gider!..Siz ne demek istediğimi anladınız zaten ;)
Tüm bunları yaptığınız halde 2-6 ay içerisinde sakal kıran sorununda veya sakalın döküldüğü yerlerde beyaz veya sarı tüylenme  başlayıp sakal çıkmıyorsa tedavi başarısız oldu deyip hiç paniğe kapılmıyorsunuz çünkü başında da söylediğimiz gibi sakal kıran sorunu çözümsüz bir hastalık değil,sakal kıran çaresi olan bir hastalık yeter ki doğru doktorlara,doğru yöntemlere,doğru bilgilere ulaşarak tedavi olun.

Baştada söylediğimiz gibi mutlaka geçecek çünkü bu hastalığı yaşayan binlerce insan var ve hepside bir şekilde bu illetten kurtulmuştur,kimisi doktor ve ilaçlar sayesinde kimisi psikolojik destekle kimisi de doğal yöntemlerle,kimisi koca karı ilaçlarıyla...
Hangi yöntem olursa olsun sonuçta sakal kıran sorunundan kurtulacaksınız,tek yapmanız gereken yılmamak,stres yapmamak,araştırmak ve tedaviyi düzenli bir şekilde sabırla uygulamaktır.

Psikiyatriste gittiniz,Cildiye-Dermatoloji Deri Hastalıkları Uzmanına gittiniz ilaçlarınızı düzenli bir şekilde aksatmadan kullandınız aylar geçti ama düzelme olmadı ise sakal kıran sorunu için doğal ve bitkisel yöntemlere başlayabilirsiniz.Hatta bazılarının küçümsediği o koca karı ilacı denen yöntemlere baş vurulacak(Bu arada dip not geçmeden edemeyeceğim,koca karı ilacı diye küçümsenen yöntemleri öğrenmek için elin Amerikalı yabancıları,araştırmacılar,doktorlar,Anadolu köylerini ziyaret edip köyün en yaşlılarından bu yöntemleri öğrenmeye ve kendi ülkelerinde geliştirip uygulamalar yaptıklarını belirtmek isterim)

Sakal Kıran Tedavisi Kesin Çözüm;
- En çok fayda edecek olan şey, bayan kuaförlerinin saç boyama işlemlerinde kullandığı hidrojen peroksittir. Eczanelerde yüzde 3’lük hidrojen peroksit hazırlatacaksınız. Bir kulak çöpüyle buna batırıp, sabah, öğle ve akşam, yani günde üç defa süreceksiniz. Yalnız,stresten de uzak durulması şarttır. 
Başka ne yapılabilir? Önce yüzde 3’lük hidrojen peroksiti yüzünüze günde 2-3 kere sürün. Ve arkasından da 1 tatlı kaşığı soğuk pres susam yağı ile 3-4 damla yine soğuk pres sarımsak yağını karıştıracaksınız, yüzünüze süreceksiniz. Bunu bir hafta kadar yapacaksınız.Bu uygulamayı sadece biz değil İbrahim Saraçoğlu da doğrulamış ve fayda sağlanacağını belirmiştir!..

Yukarıdaki işlemi denedik,geçmedi mi işte sakal kıran için bir diğer etkili yöntem;

- Günde 1 defa akşamları veya gece,1 diş sarımsağı ortadan ikiye bölüp tuza batırıyoruz ve sakal kıran olan bölgeyi o sarımsakla ovamaya başlıyoruz.Yalnız yumuşak şekilde değil sert bir şekilde sarımsağı tuzlayıp suyu çıkana kadar sakal kıranlı bölgeye yedirerek ovarak sürüyoruz.
- Tabi bu işlem biraz canınızı yakacak ve o bölge kızarıp tahriş olacak ama önemli olanda o bölgenin tahriş olup gözeneklerinin açılması ve kıl köklerini harekete geçirmesi.

-Ardından küçük bir kaba 1 çay kaşığı limon suyu,1 tatlı kaşığı vazelin,1 yemek kaşığı ardıç katranı koyup güzelce karıştıracağız ve sakal kıran olan bölgeye bu karışımı sürüp üzerine o bölgeyi saracak kadar bir parça lahana yaprağı koyuyoruz,lahana yaprağı antiseptik özelliğe sahiptir.
Bu uygulamayı her gece yada her akşam 7-10 gün boyunca yapacaksınız!..

NOT: Lahana yaprağı koymasanız da olur ama yaprak o bölgenin hava almamasını ve karışımın cilde iyi yedirilmesini sağlayacaktır.Ayrıca yatarken yastığınızın batmamasına ve karışımın dağılmasına engel olup bir yere bulaşmamasına da sebep oluyor yani bir nevi yara bandı vazifesi görüyor.

Dip Not: Ardıç katranına hiç bir şey katmadan direk sürme imkanınız varsa(yani ardıç katranının bıraktığı kahve rengi lekeden rahatsız olmazsanız)vazelin ve limon katmadan sadece ardıç katranı sürmek çok daha faydalı olacaktır.

-Tüm bu uygulamalardan sonra orası kabuk bağlayacak kabuk döküldükten sonra tüylenme başlayacak sarı tüyler ve beyaz tüyler görünmeye başlayacak ve beyaz sakallar çıkmaya başlayacak...

Bu yöntemde mi işe yaramadı ki işe yarayacak merak etmeyin, ama biz yaramadığını farz edelim ve  bir uygulama daha paylaşalım..İşte Sakal Kıran için bir diğer yöntem;

- En son çare sirke ruhudur bu çok acı veren bir yöntem olduğu için en son çare olarak uygulamanızı tavsiye ederim,gerçi yukarıdaki yöntemleri uyguladıktan sonra sirke ruhuna gerek kalmayacak ama çok ileri safhalarda ve inatçı olanlarda uygulanması gerekebilir.

NOT: Sirke ruhunun nasıl uygulanacağını yazmadım çünkü yukarıdaki uygulamalar sayesinde sakal kırandan zaten kurtulacaksınız,sirke ruhunun nasıl kullanılacağını yazmamamın bir diğer sebebi de sirke ruhunun oranının iyi ayarlanamadığı ve seyreltilerek kullanılmadığı durumlarda deride kalıcı hasarlara yol açması ve zehirli olmasından dolayı uzman kişilerce ve doktor kontrolünde kullanılmalıdır!..Çünkü sirke ruhu basit bir madde değildir bildiğiniz "asetik asit" tir.

Sakal Kıran Kendiliğinden Geçer mi?
Sakal kıran kendiliğinden de geçer fakat bu çok uzun zaman alır (2-3 yıl), ayrıca bu zaman zarfında stressiz ve sıkıntısız bir hayat sürmeniz gerekir,müdahale edilmeyen sakal kıran yüzün her yerine yayılır bu sizi görüntü olarak ve psikolojik olarak rahatsız etmiyor ise çok geniş ve rahat bir yapıya sahipseniz hiç bir şeyi kafaya takmıyorsanız,maddi ve manevi açıdan hayatınız dört dörtlükse bir süre sonra kendiliğinden geçebilir.Tabi ki kimsenin hayatı yukarıda saydığım gibi toz pembe olmadığı için sakal kıranın kendiliğinden geçmesi çok zordur.


Sakal Kıran Ne Zaman Geçer?
Sakal kıran inatçı bir hastalıktır kısa sürede geçmez sakal kıranın doktor tedavisi ve bitkisel uygulamalar sayesinde 1,5-6 ay arasında geçer.İlk safhalarda müdahale edilirse 3 ay gibi bir sürede ileri safhalarda sakalın bir kaç bölümüne sıçramış ve sakalda geniş yer kaplamış ileri derece safhalarda iyileşme süreci 6 ay bile sürebilir.
Sakal kıran hakkında ekşi sözlükte ve diğer sözlüklerde yazılmış çok saçma yorumlar var hatta bazıları bu konu hakkında dalga geçip saçma sapan önerilerde bulunmuşlar,sakın ola bu yorumları kafanıza takmayın ve kendinizi üzüp stres yapmayın,bu hastalığı yaşamayan bilemez bu yüzden abuk sabuk yazıları ve sakal kıran hakkında yorumları okuyup canınızı sıkmayın,yukarıda yazılanları harfiyen uyguladığınızda emin olun ki en fazla 6 içerisinde sakal kırandan eser kalmayacak!..

Derdini veren Allah şifasını da veriyor inşallah,moralinizi bozmayın şimdiden geçmiş olsun!..

Editörün Notu: Lütfen sakal kıran hastalığına yakalanan,bu hastalıkla mücadele eden ve bu hastalıktan kurtulan kişiler aşağıda yorum kısmında bildiklerini,yaşadıklarını,tedavi sürecinde yaşadıkları tecrubelerini,çektikleri sıkıntıları ve nasıl iyileştiklerini yazarlarsa hem yazdığımız yazıya katkı sağlamış olacaklar hemde bu makaleyi okuyup sakal kıran sorunundan muzdarip olan hastalara moral ve fayda sağlamış olacaktırlar.Unutmayın yazacağınız 3-5 kelime insan hayatına ve montivasyonuna fayda sağlayabilir!..

Yorumlar

  1. Sakal kıran sorunu26 Nisan 2017 00:00

    Harika anlatılmış ve kesin çözümler içeren bir makale olmuş,benim babamda sakal kıran sorunu yaşadı ve yukarıda yazdığınız sarımsak uygulamasını yaptı inanın 2-3 ay içinde sakal kırandan eser kalmadı,öce sakallar beyaz çıkıyor ama sonra gerçek rengine kavuşuyor.Böyle faydalı ve çözümler sunan yazılar paylaştığınız için tekrardan çok teşekkür ediyorum ve sizlerden bu tarz yazı ve makalelerin devamını bekliyoruz,iyi akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bende de yaklaşık 1.5 ay önce sakalkıran başladı. Sarımsaktır, oksijen suyudur, aktardan özel karışımdır, kortizondur hepsini kullanıyorum. Beyaz tüylenme başladı. Daha doğrusu bir yanağım bildiğin beyaz/gri sakal şu an. Bu beyaz tüyler ne yapınca sakala dönüşüyor? Ya da süresi nedir? Cevap verirseniz çok sevinirim

      Sil
  2. YAklaşık 1 buçuk 2 senedir bende sakal kıran var. Doktorun verdiği kortizonlu kremler karışımlar 6 aydır tedavi görüyorum. giden bazı sakallar geri geldi ama çoğu hala inçe beyaz tüy şeklinde. Dün saçımda da çıktığını görünce sabah apar topar hastaneye gittim. 4.kez kortizonlu iğne yaptılar. 1ay sonra gene gideceğim. Yapılan tahliller temiz çıkıyor. Hergün bir sürü ilaç sürmekten bıktım.tabiri caizse yamalı eşek gibi dolanıyorum ortada. Genelde çevremde başına gelen insanlar üç beş ay içinde kendiliğinden geçtiğini söylüyor. İnşallah bende kurtulurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede car kardesim cok gittim doktora ise yaramadi gebzede bi berbere gittim care buldum tavsiye ederim .. gecer insallah....

      Sil
  3. Selam aleyküm arkadaşlar 20 yıldır zaman zaman saçkıran yaşayan biri olarak size tavsiyem saçkıran olan bölgeye batikon eski adıyla tentürdiyot sürmeniz günde bir defa sürün bir iki saat sonra yıkayın veya rahtsanız duş aldığınızda yıkayın ben 20 yıldır bu yöntemle her defasında sorunu hallettim,en son iki üç ay önce saç kıran vardı bende berberim orayı çizip birşeyler yapalım dedi ama ben batikonla halletim ,inşallah sizede yardımcı olur saçınızın temiz veya duştan sonra temiz olarak yapılması önemli değil ben batikonu pamukla sürüp sonra saçımı yıkadım veya duş aldım hep bu şekilde saçlarım geldi geri inşallah sizlerede faydalı olur

    YanıtlaSil
  4. bende sakal kiran var ama 5 aydir beyaz tuğler var ve halenn duzelmedi kac ayda. daha beklemeliyimm

    YanıtlaSil
  5. Kardeşlerim ana neden stres yani en temel neden bu gelelim tedavi yöntemine sakal kiran olan kardeşlerim kesinlikle yüze sarımsak kullanmayın iz kaliyor ve kırmızılik uzun süre geçmiyor kortizon içeren losyonlar isepek yaramıyor peki ne yapıcaz oksijen peroksit kullanıcaz ama kesinlikle yüzde 3 lük olucak peki nerden bulabiliriz internetten sipariş verebilirsiniz bir çok sitede satıliyor ama tekrar ediyorum yüzde 3 lük olucak ben 10 tl ye 1 litre aldım eve kadar geldi kargo ücretsiz inanın kullandıktan bir hafta sonra sakallarım çıkmaya başladı yeni dökülmuş bölgeyi 2 günde tedavi etti bu pamuklu çubukları alin dökülen yerlere sabak akşam sürün emin olun ben tüm tedavi yöntemlerini denedim sonucu sadece burdan aldım hem maliyeti ucuz hem etkili lütfen boşuna paranızı harcamayin sinir sitres yapmayın inşallah bu uygulama sonrası kurtuluşunuz olacak saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne samimi icten yazmisnz..dediklerinizi yapacagm insallah faydasini gorurum

      Sil
    2. Beyaz sakallar çıktı yoğun şekilde. Fakat beyaz sakallar ne zaman eski haline dönüşecek? Ne yapmam lazım? Ne kadar süredir?

      Sil
    3. 1 tane küçücüktü, 1 haftada 4 tane kocaman oldu yarin sipariş verip deneyeceğim, umarim etkili olur.. bastırarak sürüyor değil mi?

      Sil
    4. tavsiyen icin sagol kardesim.bir sorum olacak. sakal trasi olmali miyiz bu tedaviyi uygularken?

      Sil
    5. Ol kardeşim hiç bir sıkıntı olmayacaktır tıraş olurken sakal kıran bölgesine de vur jileti beyaz kıllar siyaha dönüşmeye başlıyor bu sayede ama sana tavsiyem tıraş olduktan sonra yüzünü sabunla veya kolonyayla temizlemen yüzündeki mikropları öldürmek için ben öyle yapıyorum şuan benim sakal kıranım da büyüktü şuan çıkmaya başladı ne kullandın diye sorarsan ben kortizon krem ve iğne kullanıyorum ve çıkmaya başladı inşallah hepimizki düzelir ve geçer şimdiden geçmiş olsun herkese sağlıklı günler dilerim..

      Sil
  6. Arkadaşlar bu yazıyı kim yazdıysa doğru yazmış. En büyük sebebi sıkıntı stres. Bu bende ikinci defa oluyor. Dökülen yerlerden sakal geliyor ama sarı tüy olarak başta. Bir kaç ay böle oluyor sonra geri normallesiyor. Ben nasıl kurtuldum kezzapla(asidik asit) yaktirdim. En hızlı çözüm bu olduğu için. İşi bilen biri yaptıkça sorun yok. Sadece kokusu basta uygulanırken biraz sıkıntılı ve bir de bir süre yanma hissi yaşıyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an bende de beyaz/gri sakallar var. Bu iyi bir şey mi? Yoksa dökülecek anlamına mı geliyor? Ne yapmam lazım yeniden eski sakala dönüşmesi için

      Sil
  7. Sakal kırana bitkisel ilaç uyguladım ve ertesi gün nohut kadar bi şişme oldu ve o şişme hafif bi sıkmayla patlayıp önce baya kan sonrada yapışkan bir beyaz sıvılar gelmeye başladı bu normal mi veya iyileşme etkisini?

    YanıtlaSil
  8. Stresi bıraktıktan sonra sakal kıran da sizi bırakacaktır korkulacak bir şey yok 😊

    YanıtlaSil
  9. Oncelikle herkese merhabalar bende 1 sene once sakal tarafinda kucuk bir acilma gordum aniden olmustu . bende umarsamadim. sonra 6 ay kadar sonra o yer baya acildi yaklasik 5 santim capina ulasti. Bende Eczacinin birine danistim. doktorlarin verdifi ilaclar bibise yaramadi. neyse eczaci bana su gibi ve yakici bir sivi verdi.
    gazli bezle bunu sakal kiran bolgesine sertce sur dedi.
    bende evde yaptim. ama nasil yakiyor yuzumu. her surdugumde surdugum yer beyazlasiyir. bildigin deriyi yakiyordu.kaniyordu neyse ertesi gun sabah kalkinca o surulen yer kip kirmizilasmis ve kabuk tutmustu.
    kabuk cabuk kalksin diye antiseptik yara kremi surdum. ve 5 gunde tum deri kalkti ve yeni bir tabaka cikti.suan elimle dokundugum bolgede beyaz killar hissedyrm. daha once hic yoktu cam gibi pruzsuzdu ama o yakici maddeyle simdi beyaz killar var. kesince dahada sertlesiyorlar.

    YanıtlaSil
  10. kolay gelsin ardıç katranı ney bilkim yok bilgi verirmisiniz
    nerde satılıyor

    YanıtlaSil
  11. 5-6 yıldır sakalkıranım var,yukardaki tüm yöntemleri doktor tedavisi dahil denedim,sonuç alamdım.tesadüfi bir şekilde kullandığım dermovate krem sakalımı zayıf da olsa çıkarttı.ama kullanmayı bırakınca yine gidiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dermovate saç losyonu var o daha etkili bide onu dene istersen faydasını göreceğinden eminim..

      Sil
  12. Degerli arkadaslar bende tam 1 yil sakal kiranla tabiri caizse savasiyorum.
    Ve yendim onu evet Sakal kirani yendim.
    bakin neler yaptim sirayla yaziyorum.
    once eczaneden bana yakici bir su verdiler o suyu surdum bildigin deriyi yakiyordu aciyordu ama cok degil kokusu cok keskindi. surulen yer ertesi gun kabuk bagliyor kabuk 1 haftaya bitiyo ve kucucuk tuyler beliriyor.
    sonra igneyle bolgeyi ust uste deldim ama derin delikler degil hafif kanamasi icin. ben şiringa ignesiyle delip kanattim sonra kanayan bolgeye sarimsak surdum.
    ve bunu 2 kere yaptim.

    1 ay sonra sarimsagi dovdum macun gibi yapip ustune surdum. suyu acayip caninizi yakacak cok yakici.
    bu uygulamayi iki kere yaptim ve cildimi kipkirmizi yapiyordu.
    surulen yer bildigin isiniyor. ama fazla bekletmeyin ustunde en fazla 5..10 dk
    simdi o beyaz tuyler siyahlasti.
    anlayacaginiz sakallarima kavusuyorum

    YanıtlaSil
  13. Ben bir bayanım ve saçımın birçok yerinde para büyüklüğünde açıklar oluştu başlıca sebebi aşırı stres iki ay oldu kortizon iğnesi dahil neredeyse bütün yöntemleri denedim açılma durdu ama iyileşme belirtisi yok beklemedeyim iyileşirse sizlerle de paylaşırım

    YanıtlaSil
  14. Slm arkadaşlar sakal kıran varken sakal traşı olunur mu benim hergun sakal traşı olmam lazım nasıl bi uygulama yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba o bölgeyi biraz dinlendirme lağzım o yüzden oraya jilet vurma

      Sil
  15. ARKADAŞLAR BENDE 10 GUNDUR BAŞLADI BOMBOŞ VE PÜRÜSSÜZDÜ DÖKÜLEN KISIM PERMATİKLLE TRAŞ EDİP O BÖLEGELER TAHRİŞ OLUYORDU YATARKENDE SARIMSAGI YAKANA KADAR SÜRDÜM 3 4 DAKKA BOYUNCA SADECE 3 GUNDE SARI KILLAR GELDİ BENCE SARIMSAK İŞE YARIYOR

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar merhaba
    yaklaşık 3 yıldır sakalkıran sıkıntısı çekiyordum. sakalımın sol tarafında 1 tırnak boyu çıkıp yüzümün 3/2 sine yayıldı. 2 yıl sonunda sakaldan saça sıçradı.saçımın farklı bölgelerinde dökülmüler oldu. 3 farklı hastane 5 farklı doktor gezdim. kortizonlu iğneler, doktorların verdiği içerisinde alkol içeren cildi yakıcı tahriş edici karışımlar, kuaförün sakalkıranlı bölgeye jiletle kazıyıp uyguladığı yakıcı karışım, kocakarı ilaçları, sarımsak, tuzlu sarımsak.... ismini unuttuğum daha nice nece karışımlar. yani internette gördüğüm bana söylenen hemen hemen herşeyi denedim geçmedi. Erzincan Devlet Hastanesinde görev yapan DR. Mustafa YAZICI hocam sağolsun. 3 yıldır bu durumun devam ettiğini giderek yayıldığını daha önce gittiğim doktorların verdiği karışımların işe yaramadığını söylediğimde "sakalkıranın şu ilacı verirsem geçer diyebileceğim bir çaresi yok.Tek sebebinin bilim insanlarının stres olarak açıkladığı bir rahatsızlık. Seni çok iyi anlıyorum kafaya takıyorsun ama rahat ol bi şekilde geçecek. kendini rahatlat diyerek ismini söyleyeceğim şu ilaçları verdi ve 1.5 ay sonunda dediği gibi önce sarıtüyler çıktı ve devamında sertleşerek sakalkıran bölgeleri kapandı. hocama minnettarım gerçekten. özellikle yazmak istedim belki bünyeden bünyeye fark ediyor ama. bende 3 yıl sonunda bu ilaç %100 etkili oldu. İlaçlar "5 adet Dipromed 5mg+ 2mg/ml, (kortizon içerikli iğne 5 ad 10 gün aralıklar ile kalçadan vurulmamı istedi) ve iki tanede losyon verdi günde 1 kez sakalkıran bölgesine uygulamamı söyledi. ilaçlar Androvium %2 topikal çözelti, betasalic losyon 50ml. bana faydası oldu inşaallah sizlerede olur.Bide rahat olun hayat kafaya takmayacak kadar kısa ve yalan...

    YanıtlaSil
  17. Bende 4 aydır sakal kıran hastalığına yakalandım ve 3 yerde çıktı sanırım gittikçe yayılıyor dediklerinizi uygulayacağım inşallah olumlu sonuç alırım

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşlar benim çene sol at tarafta para kadar çikmis sarimsak ile badem yağı ayni anda suruyom insallah faydası olur. Ve ustura traş olmam lazm o bölgeyede jilet süriyimmi?

    YanıtlaSil
  19. Kortizon iğnesi kesin çözüm oldu.bende sizde mutlaka doktorunuza söyleyiniz,krem vesaire diğer ilaçlar bende işe yaramadı

    YanıtlaSil
  20. Ergenliğimde sıra arkadaşım intihar edip ölünce (bir de mezarı balkonumuzdan görününce) başımın üst kısmının yarısı döküldü. O dönem psikolojimin ne kadar bozulduğunu anlatamam.. Sonra her ciddi sıkıntımda devam etti. Annem vefat edince de oldu tabii. Evlendim sonra yine oldu...
    Tavsiyem asla kortizon kullanmayın. Kortizonu kullanırsanız başka hiçbir yöntemle iyileşemezsiniz. İlk başlarda sarımsakla geçirdim. Sonra peroksitle.. 10 yılı aşkın zaman her moralim bozulduğunda saçlarım dökülüyordu. Dökülmeden önce rüyalarımda (kabuslarımda) görüyordum. Çünkü bilinç altımda yer etmişti. Üzüldüm, saçım dökülecek.
    Allah’ıma binlerce şükür artık yok. Yorumları, tedaviyi okurken saç diplerim cızladı, inanın. Rabbim kurtarsın hepinizi de.
    Son ve en önemli olarak Elhamdülillah artık bende yok.
    Elimden geldiğince hacamat yaptırıyorum. Yılda en az iki kez başınızdan hacamat yaptırın. Sünnetlere uyarak tam manasıyla hacamat yaptırın. Doktorlara yaptırmayın. Bu işin manevi boyutunu bilen insanlara gidin. Çünkü yapılıp bitene kadar dünya kelamı konuşulmayacak. Siz de sürekli ayetel kürsi okuyun. Şifa Allah’tan, sünnet Efendimiz’den.

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar size daha önce ne duyulmus nede gorulmus bi yontem soliycem 1 yildir sakal kranim vardi disisiydi vucuduma kadar sicradi kac tane doktora gittiysem hep bos cikti cok para harcadim ama ise yaramadi birgun yasli bi amca bana bisey soledi asma agci budandiktan sonra su gelir dedi dedi o suyu al bi kaba kullan dedi bi sekilde buldum 20 gun boyunca bunu surdum sacima sakalima kisa bi not sampuani dalin sabunuda dalin kullanin paraben icermesin neyse ilk 10 gun sari sari tuyle cikti 16.gun siyahlasmaya basladi ve 23.gunn sonra tamamen kapandi derdi veren Allah dermanida verir unutmayin Allah hepinise yardim etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asma dalı suyunu nasıl buldunuz acaba. Her mevsim olur mu mesela. Yardımcı olursanız sevinirim.

      Sil
    2. Kardeşim ben o suyu nasıl bulacam. ALLAH rızası için yardımcı ol bana

      Sil
  22. Öncelikle bu bilgiyi paylaştığınız için muteşekkirim bende bu hastalığa yakalandım ama ALLAH'A şukurler olsunki derdi verende dermanı da verir ben sarımsak yönteminden faydalandım benim şuan sakallarım çıkmış yalnız tuyler daha sarı beyaz inşaALLAH yakında eski rengine kavuşur

    YanıtlaSil
  23. ilk olarak geçen yıl sakalımda ufak bir açıklık fark ettim hatta kendi kendime acaba hep var mıydı diye sordum. Sonraları biraz daha açılınca dedim ki bunda bir sorun var. Sakalkıran dedi birisi araştırdım, baktım hakikaten sakalkıranmış. Direk kortizon iğnesi oldum ilkinde geçmedi gibi oldu aradan 1 2 ay geçti biraz daha büyüdü sonra tekrar iğne oldum bu sefer geçti fakat 1 tl büyüklüğüne gelmişti. Sarımsak falan sürmüştüm ama baktım ki yavaş tedavi edecek yine kortizon iğnesi olmaya karar verdim. Şuan hala devam ediyor. Hatta 3 . yere sıçradı küçük ama yine de can sıkıyor. Gelişme gösterdikçe bilgilendiririm

    YanıtlaSil
  24. Arkadaşlar 2019 yılının ekim ayında sakalımda bozuk para büyüklüğünde sakalkıran oluştu.İlk defa başıma gelmişti ardından doktora gittim 2 tane krem verdi (Elidel ve Psorcutan) 4 ay boyunca kullandım hiçbir etki göstermedi. Hatta tam tersine git gide büyümeye başladı başka bir yerde de bir sakalkıran daha oluştu.Psikolojim git gide bozulmaya başlamıştı. Ardından başka bir doktora gittim Erzincanda Cildiye Uzmanı Hülya Savaş sağolsun ilgilendi bana 2 adet Kenacort iğne 15 günde bir kalçadan vurmamı söyledi ayrı olarak %2 Minoxil Deri spreyi, Dermovate .5 Saç losyonu ve Acnelyse %0.1 krem verdi. Bu ilaçları lullanmaya başladım 15 gün sonunda sakallar yavaş yavaş gelmeye başladı. Kıllar köklerden yavaş yavaş siyahlamaya başladı ve şu an 1.5 ay oldu sakalların hemen hemen %70 i geldi ve gelmeye devam ediyor. Allaha şükür bütün moralim yerine geldi. Herkese geçmiş olsun diyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum Yapıp Katkı Sağladığınız İçin Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seks Süresini 1 Saat Uzatan Yöntemler

Cinsel ilişkide erkeklerin çoğu 2-3 dakika arasında boşalıyor malesef kadınlarda uyarılma ve boşalma süresi daha geç olduğundan erkeklerin çoğu eşlerini veya kız arkadaşlarını tatmin edememekten şikayetçiler.Malesef  hızlı başlayan ve çabuk biten bir seks hayatımız var. Daha erkeğin işini bitirmesine odaklı bir cinsel ilişki yaşıyoruz. Hatta bu durum şarkılarımıza bile konu olmuş; ‘Sevmek bir ömür sürer, Sevişmek bir dakika’ diyor. Fakat bilim adamlarına göre ideal seks süresi ortalama 7 dakika olmalı. Tabi ki durum böyle olmadığından bundan en çok etkienenler malesef bayanlar oluyor,erkekler kısa sürdüğü için,kadınlar tatmin olmadıkları için ilişkide pürüzler çıkıyor,bu durumdan muzdarip olan bazı çiftler ilişkilerine son veriyor,evli çiftlerde ise durum daha kötü çünkü boşanmaya kadar gidebiliyor!.. Ama artık cinsel ilişkiyi 1 saate kadar uzatmak mümkün,bunun için ise erkeğinde bayanında bu konuda biraz çaba göstermesi gerekiyor. İşte  erkeğin seks süresini uzatan kadınlara özel t

Kansere Kesin Çözüm Kanser Otu(Yapışkan Andız Otu)

Manisaya bağlı Akhisarda, Seyitahmet Mahallesindeki bir türbede yaşamlarını sürdüren ve topladıkları otlarla kanserli hastalara şifa dağıttıklarını iddia eden Hasan Alemdar ve Lütfü Acet,kanseri yok eden otu keşfettiklerini söylüyorlar. Kanser otu adı verdikleri bu otu mayıs ile temmuz ayları arasında dağlardan toplayıp kuruttuklarını ve kanser hastalarına ücretsiz bir şekilde Allah rızası için dağıttıklarını söylüyorlar... Buraya kadar her şey normal,ama basında ve sosyal medyada çıkan haber ve bilgiler yukarıda yazdıklarımdan ibaret olduğu için haklı olarak insanların aklında bir çok soru işareti oluşmuş durumda; "bu ot ücretsizse neden bu otun ismi sır gibi saklanıyor,yaşlı başlı adamlar o dağlarda gezip bu otları toplayıp bin bir zahmetle kurutup sırf babalarının hayrına mı bu otu dağıtıyorlar,eğer hayrına dağıtıyorsalar bu ot neden ifşa edilmiyorda sır gibi saklanıyor,kanser otu gerçekten kanseri yok ediyor mu?" tarzında tepki ve sorularla insanlar sosyal medyada ve